cAhaYa

cAhaYa

19 Februari 2011

EgypT StuDenT vS MaLaySian StuDenT

AssaLaMuaLaikUm..
perenggan 1 :

sumpah aku seronok hang out n membe2 lama..dah lama giler tak jalan-jalan membuang masa macam ni..OMG especially bila dapat kua n pika [mangsa rusuhan kat Mesir]
tapi Universiti Zargazig tak terjejas sgt pun,, so mybe next week dia dah balik egypt sebb dah nk exam...


i will miss you babe :(




sentap hati mak nak..kepala kat atas tangan kat dada..


ok tak nak sedih2 dulu..sebab aku nak enjoy2 cerita aku keluar hang out n membe2 lame aku..hehe..tapi tak dapt kumpulkan ramai2..kami berempat je.. BILAH, SYASYA, PIKA, LIMAH.. aku la tu..hehe..ermm yg lain sume tak cuti..so sad..tapi mase jalan2 tadi terserempak dgn FAIRUS and NISAK IB [ni dak ex BM]..WAWA juga [ni dak ex darjah khas]..sume orang pun lawa2 sekarang..jeles saya..tapi saya seronok..


ini lah mereka yg saya katakan tadi..
<PIKA><BILAH><SYASYA>
fairus, wawa, and nisak ib lupe plak nk snap gamba..



hurghh puas aku pujuk mak aku nk pinjam kete dia..sekali dia tak bagi lah...haishh so aku amek keputusan merempit saja..tapi tak sempat plak pose kat ats moto tadi..harhar..ermm mula2 kami pergi ke Muar Town..cewahh..nk speaking jer.. kami ke WETEX PARADE..dah lawa dah..dah cat..hehe...KFC pun dah baru..

so kami pergi Tanjung Mas Bookcentre..pika nak cari barang2 die nak balik egypt..aku macm tak ada apa nak beli..so aku tlg amek gamba jer.. [dulu zaman sek, masuk je sini mesti ade je nk beli, sekarang..hampeh]


ade list tu die nak beli apa..haha


gimik je lebih bilah ni..hehe


 siap nak berebut botol air bakal anak dieorang..


akhirnya, pika ke kaunter bayaran,, last2 dua barang je dia beli..haha


pastu g beli coolblog [sebelum ni tak tahu pun kat MUO ade coolblog],,sambil2 jalan sambil minum,, g survey kemera digital yang tak mampu aku beli..hehe..pastu meneruskan perjalanan pergi  Tanjung Mas.. 

TANJUNG MAS BOOKSTORE beza TANJUNG MAS ok..

tanjung mas ni tempat orang g berendek,, bercouple2..etc lah..paham-paham je..hehe

mula-mula kami memenuhkan perut yang dah lapar di Gerai 11 Tanjung Mas [macam promote plak ekk].. aku makan rojak petis dan mereka-mereka yang lain makan Char Kueh Tiaw..sedap la jugak walau pun pada mulanya nampak tak sedap..paling tak boleh bla bila kita orang nak bayar,, abang tu boleh cakap kat membe die..

weyhh,, first time habis siut Char Kueh Tiaw kau !!


makna nya kita orang yang lapar ke 
atau die buat selama ni tak sedap..haha
kepelikan melanda kami yaaa..~

habis makan mulalah sesi shooting..lama tol tak amek gamba n membe lama..huhuhu




lawa jugak aku tgk pintu gerbang ni..haha



berronggeng-ronggeng~


pose jgn tak pose~


naseb bek tak da limit tuk buaian ni (mana kau taw tak da limit limah)


ehh pika ko pandang mana tu??


korg happening :)


kepada :

<PIKA>  selamat pulang ke Egypt mgu depan..TC there.. :(

<BILAH>  selamat pulang ke KUIS tuk final exam :)

<SYASYA>  selamat mendapat keputusan yang cemerlang STPM yerk.. :)









Tiada ulasan:

Catat Ulasan