cAhaYa

cAhaYa

10 Jun 2011

hati rapuh

assalamualaikum..

hurmm kenapa aku rasa macam nak menjerit kuat-kuat sekarang..hahaa..tak masal kan..
aku bengang sebenarnya..mana tak nye..dah cakap pastu lupa apa yang kau cakap..pastu muka macam pelik..ehh aku ada cakap eyh..tak menyirap plak kan..haishh

sabar jela..nak wat macam mana naseb la badan..

aku tak faham la,,kenapa la ade mereka yang sebegini..kadang bila dah baik, baik gila,, bila dah rase nak kutu, kutuk kaw-kaw punya..sampai kadang takut kita nak cerita something kat dia..
then bila kita dah rasa tak selesa pasti lah kita rasa macam jauh je dari dia kan..
then jangan la nak salah kan..eh napa dia tak nak cerita apa-apa pada aku eyhh..

haaaa.. lu pikir la sendiri kata nabil kan..

kadang bila terpikir balik, pehal la nasib macam ni yg menimpa kan..tak da ke something yang leh ceriakan keadaan,,bukan lagi memburukkan keadaan..frust la macam ni..haishh bila fikir-fikir balik banyak dah benda baik yg Allah berikan pada aku..tapi still aku lebih terpandang pada keburukan atau ujian yang diberikan..
kenapa mcm ni ehh?? sebab manusia memang dilahirkan memang tak pernah bersyukur dengan apa yang dia dapat,,yang buruk je nampak..yang baik tak pernah pun nampak..kan..

aku nak jugak heppy :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan