cAhaYa

cAhaYa

29 November 2011

assalamualaikum..

huih lama betul tak berblogging..hahhaa..malas nk menaip..lagipun tak da idea nk tulis apa..hurmm..cume lately rasa macam bosan laa pula..tu la manusia tak pernah bersyukur time belajar nk cuti bila dah bagi nikmat cuti bosan pula..haishh..memang tak pernah bersyukur (i mean aku) yang lain kalau nk terasa boleh juga..hehe

serius aku cuak dgn result exam sem 2 nanti..hurmm mcm hampa je..tapi harap2 sumenyer ok..harap2 aku tak menegecewakan mak bapak aku..hahahhaha..paling koman pun lulus kire da ok dah syukur sangat!! :)

rindu sama teman-teman sekampus..bila cuti,, terasa macam jauh sangat..bila dekat2 menyampah..(ok mereka yang menyampah kat aku) aku sayang sume org (cewahh)..ehh tak da laaa..sume org pun rindu..rindu sangat kat korang!! org yang paling kita menyampah tu la kadang2 yang akan mengambil berat pasal kita bila kita susah cuma kadang2 kita terlepas pandang..sebab kita hanya mencari keburukan sahaja..
bila dah sibuk cari keburukan,,jadi yang kebaikan pun dah tak perasan dah..

aku cakap untuk peringatan diri sendiri..huhuhu..dan lagi satu kadang kenapa bila kita buat baik pada org,,tapi org still buat taik pada kita..kat sini lah yang kita harus muhasabah diri kita sendiri..mungkin sebab kita selalu terlepas cakap sehingga kita mengguris hati dan perasaan org lain (cewah) aku la tu yg selalu buat macam tu..isk2..apo nk jadi..ape pun tak boleh..so jangan salahkan org lain kalu org tak nk bantu bila suatu kita kita peroleh kesusahan..kan

so sekarang marilah muhasabah diri..biar org buat taik kat kita kita jangan,,,tapi kalau tak perasan tak pe la..(aku cakap diri aku sendiri tu)huhuhuhu..kepada kawan2 yg membaca..aku minta maaf byk2 kalu aku ade wat salah,,terlepas cakap n so on laaa yang seangkatan dengannya..weeeeeeee~

love u member2 rapat dan jauh..miss u..cuti2 ni jaga diri yee..see u next year!! 
harap sume sihat2 saja bila pulang kampus nt :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan