cAhaYa

cAhaYa

23 Oktober 2012

Marhaen

Assalamualaikum..

Sudah aku cuba untuk menahan air mata ini daripada terus bercucuran, namun ia jatuh juga menyembam bumi..terasa sayu hati kerna kekhilafan diri sendiri yang mungkin menyebabkan diri terus dibuai mimpi lena sehingga kadang-kadang aku seakan merasa aku telah melukakan hati insan di sekeliling,,mungkin kesalahan itu berpunca dari diri sendiri yang kadang kala aku tak sedar..dan dalam ketidaksedaran itu aku harus akur bahawanya aku harus muhasabah diri..dalam kesayuan hati aku cuba mendamaikan diri dengan menghayati video ini..

Selamat mengulangkaji peperiksaan dan beroleh kejayaan..Islam tak mengajak umatnya menuju kebinasaan tapi menggalakkan dan menyeru umatnya untuk menuju kejayaan..seperti dalam laungan AZAN..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan