cAhaYa

cAhaYa

06 Mac 2011

moOd : jiWanG

aSsaLamuaLaiKum..

sekarang aku rase nk feel-feel jiwang..amek nafas jup..okok..dah masuk mood jiwang..hehe..sebab ape ek..haaa mybe sebab aku tiba-tiba teringat dialog Ahmad Idham kot dalam filem Damping Malam..

die cakap "hidup aku, life aku untuk keluarga aku taw"..warhhhh kalau la aku dapat suami macam ni..urghh aku la wanita paling beruntung kot..cewahhh..hahhahahaha..berangan jer..nak tambahkan lagi mood jiwang aku ni,, meh tangkap jiwang dengar lagi ni..best..


LAGU BUNGA-BUNGA CINTA
penyanyi : dude herlino feat Asmirandah

tak pernah terlintas dibenakku
saat pertama kita bertemu
sesuatu yang indah tumbuh dalam gundah
harum dan merekah

tulus hatimu buka mataku
tegar jiwamu hapus ragaku
membuncah di hati harapan yang suci
menyatukan janji

bunga-bunga cinta indah bersemi
di antara harap cinta pinta pada-Nya
Tuhan tautkanlah cinta di hati
berpadu indah dalam mihrab cinta

memboncah dihati harapan nan suci
dalam mihrab cinta



asmirandah ni cute lahh..
dude ni hensem lah (mood gatal)


mihrab cinta tu apa ekk??
hehehe..tak tahu n malas nk search..
boleh tak..






Tiada ulasan:

Catat Ulasan