cAhaYa

cAhaYa

15 April 2011

penantian ..

assalamualaikum..

di sini aku hanya ingin menyatakan bahawa apa-apa sahaja boleh berlaku, 
pada bila-bila masa sahaja..  bukan kehendak kita mahu atau tidak.. semua itu adalah suratan dan ketetapan ILLAHI.. jadi kita harus redha..

ok sekarang aku nk bagitahu yang aku masih ada lagi 4 tahun pengajian aku
lama kan.. dan dalam masa 4 tahun itu jugalah, macam-macam perkara yang boleh berlaku kan..
sama ada aku suka ataupun aku tak suka..
benda yang aku tak suka hakikatnya aku harus terima juga,,
walaupun agak pahit untuk ditelan..


kita kene tabah..
setiap ujian yang diebrikan pasti ade hikmahnya..
walaupun kadang-kadang kita tak tahu kangsung hikmahnya..
sebabnya kita asyik memandang hanya keburukan yang diturunkan..
padahal Allah juga telah melimpahkan kebaikan sebenarnya..
cuma kadang-kadang kita yang terlepas pandang..
senyum selalu :)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan