cAhaYa

cAhaYa

08 April 2011

teater Lat Kampung Boy Terbaek !!






assalamualaikum...


mencanak-canak pula aku update blog..urghh yela selagi ada masa kan..
nanti dah tak da masa..kan payah (bajet mcm hot sanagt je blog ko) 
setakat baru 14 follower..hahahhhaahahah (gelak syaitan)

ok aku nk ceciter la kan..ari kamis 31 mac 2011 aku g Istana Budaya
pergi tonton teater LAT KAMPUNG BOY!!!

erkk terbaek nak!!
best la mantap lakonan 
awie sebagai Lat
athilia sebagai bini Lat..
haziq tom tom bak..
n ramai lagi...

aku tak pergi seorang..aku pergi dgn budak unit aku.. unit BM lah kan..
credit to una sebab dia yang arrange tiket sume dgn pihak IB..
kata pun unit BM pasti lah kena tahu bab-bab teater ni kan..grrrr
aku malas nak taip panjang-panjang..
tengok gamba je la eyhh..hehe ^^


aku ngan dak yam :)


kat dalam bas otw g KL..
erkk nasib bek jururawat tak nampak..hehe



ok ni roomate aku..akak hazirah..
tapi aku panggil die ziera je..
sbb kamceng kot !!
yang len pagil kakak..hahaha.


terbaek dr saya :)
ehh tak terbaek teater Lat ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan