cAhaYa

cAhaYa

11 Mei 2011

main gym

assAlamualaiKum..

pada 3 mei yang lepas..sepatutnya aku n roomate aku ni kene turun stadium untuk latihan rumah sukan..
tapi ape yang kiteorang buat ialah dengan membongkang dalam bilik..hahaa
tapi kira ok la sebab kiteorang ade inisiatif jugak nk turun stadium kan..
cuma lambat sikit la..pukul 5 p.m. bukan ape nk turun pukul 3 p.m tu terik sgt..
hehhee..so kami decide untuk tdo dalam bilik walaupun JPP duk sibuk memanggil sesiapa yang amsih berada didalam bilik ketika itu..kami bajet2 kami pekak laaaa..hehehe

bila kitaorang turun stadium..masih ramai lagi kat trek..

 ni la trek IPPM

pastu roomate aku ni kan masuk wakil 4x100
so, die nak training la berlari-lari..hehee
tapi disebabkan die segan..kitaorang pergi gym dulu..

dalam gym :)

ni lah peralatan lengkap gi gym IPPM..bangga aku nyah..hehe

lepas sudah main gym..kiteorg g la joging kat trek..1 round je pun dah smput..
aku la yang semput..roomate aku steady jer..
pastu kiteorg benti jup wat sit up..nk kempeskan perut yang dah membuncit...tak taw dah nk settle mcm ne..hehhehe..

ok tu saja entry main gym..babai ^^




Tiada ulasan:

Catat Ulasan