cAhaYa

cAhaYa

13 Mei 2011

study vs bunyi-bunyi di luar bilik

assalamualaikum..

hurm,, selalu je benda ni jadi time2 nak exam kan..
waktu pagi : "ok malam nanti study la"
waktu malam : "online la kejap" (pastu berejam-jam depan laptop)

pastu buku pun tak sentuh hapa..hampehh tol :(
tapi tadi aku baru je sudah 1 bab dalam subjek perkembangan kanak-kanak


ok tak mampu nk beli buku original..fotocopy saja..
apa guna highlighter kan..
warna-warnikan sajalah buku itu..hehe

owhh kau..duk lama-lama depan laptop online tak pa..berejam-jam..
nak habeskan 1 bab ilmiah sikit punya payah kan..
dah tu online mata kau segar-bugar je kan..
bukak je buku,,terus sangap2 kan kau!!
apa jenis setan la yang mengganggu kehidupan kau nie..
hahahahahahahha..taek betol lah..aku nk study la weyhh..


FPK ni aku tak habes telaah lagi weyhh..
nk bace je sangap..pe cer..grrr


warhh aku buat nota...cara lah..heheehe..senang tuk diri aku gak..
malam exam baca je nota ringkas tu..hehehe...
ringkas ke?? ok aku mmg tak panadai buat nota ringkas..
nota aku pasti panjang2 jugak..haaha
tak taw la kenapa..heheheheehe ^^



aku nak teruskan menaip..
tapi aku cuak sebab kat compartment sebelah aku
ade bunyi-bunyi yang mencurigakan..
telah mendorong aku untuk terus tdo..
cuak beb ..grr..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan